زیباترین ساختمان های جهان

زیباترین ساختمان ها و برج های مدرن جهان را از اینجا دنبال کنید.

هرم ساموم (Summum Pyramid) یک هرم نارنجی رنگ، در کنار بزرگراه لینکلن (Lincoln) است که یک گروه مذهبی مشغول مومیایی کردن جسد اشخاص طرفدار مذهبشان هستند. مذهب ساموم (Summum religion) در سال 1975 میلادی توسط شخصی به نام کلود نوول (Claude Nowell) که معتقد بود مورد ملاقات موجودات فرازمینی قرار گرفته که راز آفرینش را برای او فاش کرده اند، تاسیس شد.

هرم ساموم (Summum Pyramid) | مکانی برای مومیایی شدن در قرن جدید! - 5.0 out of 5 based on 1 vote

خانه اسرارآمیز اورگون ورتکس (House of Mystery) که در گلد هیل قرار دارد، مکانی است که در آن توپ ها به سمت بالا حرکت می کنند و جاروها بدون تکیه داده شدن به چیزی، ثابت قرار می گیرند. لجبازی وسایل قرار گرفته در این خانه با قوانین فیزیک، یکی از عجایب خانه اورگون ورتکس است.

خانه اسرارآمیز اورگون ورتکس (Oregon Vortex) | جایی که قوانین فیزیک در آن بی معنی است - 4.3 out of 5 based on 7 votes

هرم طلایی (Gold Pyramid House) خانه ای 6 طبقه ای است که بر اساس علاقه جیم و لیندا اونان (Jim & Linda Onan) به مصر باستان (Ancient Egypt) در سال 1977 میلادی ساخته شد. آنها این بنا را در یک کتابچه که توسط خودشان چاپ شده به عنوان "یکی از بهترین کارهای هنری ساخته شده تا امروز" معرفی کرده اند.

خانه هرم طلایی (Gold Pyramid House) | خانه ای با روکش طلا - 5.0 out of 5 based on 2 votes

عبارت "خانه کاغذی" احتمالا تصویر یک سازه ضعیف را در ذهن شما ایجاد می کند اما این باور اشتباه است زیرا خانه کاغذی راکپورت از دهه 20 میلادی به عنوان یک بنای محکم شناخته می شود. در سال 1922 میلادی یک مهندس مکانیک به نام الیس اف. استنمان (Elis F. Stenman) شروع به ساخت یک خانه با استفاده از روزنامه کرد.

خانه کاغذی (Paper House) | خانه ای از روزنامه در ماساچوست - 5.0 out of 5 based on 1 vote

قلعه بیشاپ (Bishop Castle) درواقع کلبه ای سنگی است که جیم بیشاپ (Jim Bishop) در سال 1969 میلادی، زمانی که تنها 25 سال داشت، برای خانواده اش ساخت و با گذشت چند دهه به یک قلعه تبدیل شد و امروزه به صورت یک بنای زیبا با سه برج، یک سالن رقص بزرگ و یک اژدهای فلزی که از خانه محافظت می کند، در آمده است و بیشاپ هنوز هم می خواهد آن را گسترش دهد.

قلعه بیشاپ (Bishop Castle) | نمادی از آزادی آمریکایی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

میستیک هاوس (Mistake House) توسط یک طراح بسیار ماهر در محوطه دانشکده پرینسیپیا (Principia College) ساخته شده که شبیه به 5 ساختمان متصل به هم است که به سبک های متفاوت معماری ساخته شده اند. در سال 1931 میلادی زمانی که برنارد میبک (Bernard Maybeck) به این فکر می کرد که از چه مواد و روش های زیباشناختی برای ساخت طرح خود استفاده کند، نقشه این ساختمان را کشید و در نهایت بر اساس روش آزمون و خطا این ساختمان را ساخت.

میستیک هاوس (Mistake House) | چند خانه متصل بهم با سبک های معماری مختلف - 5.0 out of 5 based on 1 vote

اینتگراترون (The Integratron) به شکل گنبدی زیبا در یک صحرا ساخته شده که هرکسی از آن بازدید می کند، شگفت زده می شود. ساختار گنبد اینتگراتون به شکلی است که زمانی که در آن صحبت می کنید، به راحتی انعکاس صدای خود را می شنوید.

هرم نکوما (Nekoma Pyramid) با ظاهری ترسناک و ارتفاعی حدود 24 متر در شهر نکوما آمریکا ساخته شده. این بنای خاکستری رنگ و مجموعه برج های تخلیه ساخته شده در کنار آن، ظاهری شبیه به یک بنای اسرارآمیز یا ساختمانی با معماری مصری دارد که در یک صحرای بزرگ ساخته شده اما در حقیقت باقیمانده یک سنگر ضد موشکی است که در طول جنگ سرد ساخته شده است.

هرم نکوما (Nekoma Pyramid) | یکی از عجیب ترین سازه های آمریکا در داکوتای شمالی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

کلیسای جامع جانک (Cathedral of Junk) در سال 1988 میلادی ظاهری به شکل توده ای از فلزات ضایعاتی داشت اما با گذشت زمان توسط شخصی به نام وینس هانیمان (Vince Hannemann) به یک ساختمان چند طبقه با شکاف های زیاد تبدیل شد و هنوز هم در حال گسترش است. شاید در نگاه اول تماشای توده بزرگی از زباله که در حیاط یک خانه انبار شده است زیبا نباشد اما زمانی که کلیسای جانک را ببینید، مطمئنا نظر شما تغییر می کند.

کلیسای جامع جانک (Cathedral of Junk) | کلیسایی از ضایعات و مواد بازیافت! - 5.0 out of 5 based on 1 vote

آرکوسانتی (Arcosanti) یک شهر متراکم با استفاده از فرامین اقتصادی، کاهش حجم ضایعات به نام صرفه جویی کارآمد است که در سال 1970 میلادی توسط شخصی به نام فرانک لیود رایت پروتج پائولو سولری (Frank Lloyd Wright protégé Paolo Soleri) طراحی شده است که به صحرای آریزونا آمد تا یک جامعه آزمایشی را که برای پایه ریزی یک روش جدید زندگی شهری انتخاب کره بود، امتحان کند، که در واقع ترکیبی از هنر معماری و بوم شناسی بود.

آرکوسانتی (Arcosanti) | مجتمعی عجیب در آریزونا - 5.0 out of 5 based on 1 vote

سایبان متروپل (Metropol Parasol)، که توالی خیره کننده ای از سایبان های مواج و بزرگترین سازه چوبی جهان است، در پلازا دلا انکارنیشن (Plaza de la Encarnacíon) قرار دارد و  بخشی از طرح توسعه مجدد پلازا دلا انکارنیشن (Plaza de la Encarnacíon) است که توسط جی.مایر اچ (J. MAYER H) طراحی شده است.

سایبان متروپل (Metropol Parasol) | بزرگ ترین سازه چوبی جهان - 5.0 out of 5 based on 7 votes

یکی از نماد های برجسته و مشهور دنیا و مهمترین نماد شهر پاریس (Paris)، برج ایفل (Eiffel Tower) است. همه گردشگران قبل از رفتن به پاریس (Paris) و دیدن این سازه شگفت انگیز، برج ایفل (Eiffel Tower) را در فیلم‌ها و کارت پستال‌ها دیده‌اند. این شاهکار معماری به بلندای 320 متر با 8000 قطعه فلزی و  2.5 میلیون پرچ فلزی، نمادی از نبوغ و مهارت است. با این که این سازه عظیم وزن بسیار سنگینی دارد اما معماری شبکه‌ای زیبا و ابتکاری آن، لقب "بانوی آهنین" را به خود گرفته است. با مپگرد همراه باشید تا با یکی از مشهورترین دیدنی های فرانسه آشنا شوید.

راهنمای بازدید از برج ایفل (Eiffel Tower) | نگین پاریس - 4.5 out of 5 based on 38 votes

اگر به دنبال یک تجربه متفاوت در شب های دبی هستید به اپرای دبی سر بزنید که در اواسط سال 2016 در مرکز دبی ساخته شده است تا به مکان اصلی فرهنگی و سرگرمی دبی تبدیل شود. اپرای دبی سالانه میزبان برنامه های مختلفی از جمله تئاترهای موزیکال مشهور، کنسرت های جهانی، اپرا، باله، موسیقی کلاسیک و برنامه های شبانه کمدی است.

اپرای دبی (Dubai Opera) | نماد جدید دبی در سال 2016 - 5.0 out of 5 based on 2 votes

برجایا تایمز اسکوئر، مجتمعی بسیار بزرگ شامل یک مرکز خرید و دو هتل پنج ستاره است. برجایا تایمز اسکوئر (Berjaya Times Square) با زیر بنای 700 هزار متر مربع، در حال حاضر پنجمین ساختمان بزرگ جهان محسوب می شود. مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر دارای بیش از 1000 فروشگاه خرده فروشی، 65 فروشگاه مواد غذایی و مکان های تفریحی مثل، بزرگترین پارک سرپوشیده آسیا و سالن نمایش دو بعدی و سه بعدی IMAXX است که در طبقه دهم این ساختمان در کوالالامپور مالزی واقع شده است.

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر (Berjaya Times Square) و بزرگترین پارک سرپوشیده آسیا - 5.0 out of 5 based on 2 votes

برج خلیفه (Burj Khalifa) نماد دبی و با 829.8 متر ارتفاع بلندترین برج جهان به شمار می آید. برای اکثر بازدید کننده ها، دیدن اطراف از سکویی که در طبقه 124 این برج قرار دارد، از اصلی ترین برنامه های سفر به دبی است.

راهنمای بازدید از برج خلیفه (Burj Khalifa) | دبی - 4.8 out of 5 based on 8 votes

برج مناره با 335 متر بلندی هفتمین برج بلند مخابراتی جهان است که با دو هدف ساخته شده است. یکی برج مخابراتی و بعد به عنوان یک جاذبه توریستی که دارای رستوران و همچنین مکانی برای تماشای جاذبه های شهر کوالالامپور با نمایی پانوراما است. همچنین گردشگران می توانند، در مسابقه ای که سالانه برای طی کردن پله های برج مناره (Menara KL Tower) برگزار می شود، شرکت کنند.

برج مناره کوالالامپور (Menara KL Tower) | هفتمین برج بلند مخابراتی جهان - 5.0 out of 5 based on 1 vote

برجهای دوقلوی پتروناس (Petronas Twin Towers) به عنوان بلندترین برج دوقلوی جهان و دوازدهمین برج بلند جهان شناخته می شود. شاید افرادی که ترس از ارتفاع دارند، بخواهند قبل از بازدید از برجهای دوقلوی پتروناس کمی بیشتر فکر کنند، اما افراد پر جرات تر، احتمالا از چالشی که برای تماشای کوالالامپور از ارتفاعی چند صد پایی پیش رویشان قرار گرفته، لذت هم ببرند. پل برج های دوقلوی پتروناس که 170 متر ارتفاع دارد، از بلندترین پل های جهان محسوب می شود.

برجهای دوقلوی پتروناس (Petronas Twin Towers) | بلندترین برج دوقلو و دوازدهمین برج بلند جهان - 5.0 out of 5 based on 2 votes

برج العرب با ارتفاع 321 متر، بلندترین هتل جهان است که در جزیره مصنوعی که به همین منظور در خط ساحلی دبی ساخته شده است قرار دارد. این برج طوری طراحی شده که شبیه بادبان یک کشتی یک دکلی عربی باشد و نمای خارجی آن در شب با نورهای رنگی در حال رقص، روشن می شود. هتل برج العرب که از هر نظر لوکس به شمار می آید، با مجلل ترین سوییت ها که قیمت آن ها برای هر شب بیش از 15000 دلار است، یکی از گران قیمت ترین هتل های جهان است.

برج العرب (Burj al Arab) | بلندترین هتل جهان - 5.0 out of 5 based on 3 votes

برترین های جهان