خدمات و حساب های ارزی

مدتی است که امکان تهیه ویزا کارت از طریق شرکت هایی واسط در کشورهای همسایه برای ایرانی ها فراهم شده که نیاز است قبل از انتخاب ویزا کارت مناسب خود این مقاله را کامل مطالعه کنید و در مورد انواع آن اطلاعات کافی داشته باشید.

همه چیز درباره ویزا کارت (Visa Card) و تفاوت در انواع آن - 4.4 out of 5 based on 15 votes

مدتی است که امکان تهیه ویزا کارت های پیش پرداخت (Prepaid Visa Card) از طریق شرکت هایی واسط در کشورهای همسایه برای ایرانی ها فراهم شده. اگر نمی دانید کدام ویزا کارت مناسب شماست مقاله "ویزا کارت و تفاوت در انواع آن" را مطالعه کنید.

ویزا کارت پیش پرداخت (Prepaid Visa Card) - 5.0 out of 5 based on 3 votes

کارت های ارزی بین المللی انواع مختلفی دارند و شما می توانید بسته به نیازتان و با توجه به ویژگی ها و محدودیت های آنها، مناسب ترین کارت ارزی بین المللی خود را انتخاب کنید.

انواع کارت های اعتباری ارزی بین المللی - 4.9 out of 5 based on 8 votes

مدتی است که امکان تهیه ویزا کارت طلایی یا گلد از طریق شرکت هایی واسط در کشورهای همسایه برای ایرانی ها فراهم شده که از طریق مپگرد هم می توانید سفارش دهید اما اگر در مورد انواع ویزا کارت و تفاوت آنها اطلاعی ندارید لطفا ابتدا مقاله "همه چیز درباره ویزا کارت و انواع آن" را مطالعه کنید.

ویزا کارت طلایی یا گلد (Gold Visa Card) - 4.6 out of 5 based on 19 votes

مدتی است که امکان تهیه ویزا کارت کلاسیک از طریق شرکت هایی واسط در کشورهای همسایه برای ایرانی ها فراهم شده،.اگر در مورد انواع ویزا کارت و تفاوت آنها اطلاعی ندارید لطفا ابتدا مقاله "همه چیز درباره ویزا کارت و انواع آن" را مطالعه کنید.

ویزا کارت کلاسیک (Classic Visa Card) - 3.0 out of 5 based on 2 votes

مدتی است که امکان تهیه ویزا کارت الکترون از طریق شرکت هایی واسط در کشورهای همسایه برای ایرانی ها فراهم شده. اگر در مورد انواع ویزا کارت و تفاوت آنها اطلاعی ندارید لطفا ابتدا مقاله "همه چیز درباره ویزا کارت و انواع آن" را مطالعه کنید.

ویزا کارت الکترون (Electron Visa Card) - 5.0 out of 5 based on 1 vote

همه کارت های بین المللی از جمله ویزا کارت ها یا مستر کارت ها و … با توجه به نوع و خدماتشان مزایا و محدودیت هایی دارند و هزینه سالانه نگهداری آنها متفاوت است. با مپگرد همراه باشید تا با بعضی از آنها آشنا شوید.

مزایا و محدودیت های کارت های اعتباری ارزی بین المللی (ویزا و مستر کارت) - 4.0 out of 5 based on 2 votes

بیشتر کسانی که قصد دارند کارت اعتباری بین المللی بخرند در انتخاب بین ویزا کارت و مستر کارت سردرگم می شوند. برای اینکه بهتر بتوانید انتخاب کنید این مقاله را بخوانید تا با تفاوت های ویزا کارت و مستر کارت آشنا شوید. ویزا کارت (Visa Card) و مستر کارت (Master Card) دو نوع از معروفترین کارت های اعتباری جهان هستند که در رتبه اول مبادلات ارزی قرار دارند و انواع مختلفی دارند.

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت - 4.2 out of 5 based on 5 votes