بلیط رایگان رفت و برگشت هواپیما برنده شوید!

امروزه بیشتر مسافران به دنبال راهی برای سفر ارزان و کاملا اختصاصی، طبق نیازهایشان هستند. دیگر کمتر کسی از پکیج های تور خصوصا برای سفرهای داخلی استفاده می کند. بیشتر تلاش می کنند با صرف زمان از بین صدها سایت و اپلیکیشن مربوط به سفر، بلیط و محل اقامت خود را جستجو کرده و ارزان ترین و بهترین بلیط هواپیما و اقامت خود را پیدا می کنند.

وب سایت و اپلیکیشن تراولچی با دسترسی به همه ایرلاین های داخلی و با پایین ترین قیمت بلیط های سیستمی و چارتری، این امکان را فراهم نموده تا به جای جستجو در سایت های مختلف فروش بلیط، در کمترین زمان ممکن و با یک جستجوی ساده و سریع در وب سایت یا اپلیکیشن خرید بلیط آنلاین تراولچی، ارزان ترین بلیط هواپیمای موجود به مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن های اندروید و ios تراولچی را می توانید از طریق وب سایت تراولچی و اپ استورها نصب کنید و براحتی در هر زمان و هر کجا یک دستیار شخصی پرواز داشته باشید که به شما نزدیک ترین و ارازن ترین پروازها را پیشنهاد می دهد. 

با ثبت نام در خبرنامه زیر می توانید در جشنواره "بلیطش با ما، سفرش با شما " وب سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما (پروازهای داخلی) تراولچی شرکت کنید و شانس خود را در قرعه کشی بلیط رفت و برگشت رایگان هواپیما به مقصد دلخواه امتحان کنید.

 

 

نتایج قرعه کشی در تاریخ ۹ تا ۱۳ مرداد در کانال تلگرام مپگرد و صفحه اینستاگرام مپگرد منتشر می شود. 

بنر فروشگاه اکسسوری سفر مپگرد 2

فرم خبرنامه
برای اطلاع از تخفیف ها و آخرین مطالب مپگرد در خبرنامه عضو شوید
کانال تلگرام مپگرد