خرید بیمه مسافرتی برای سفر به آمریکا

کشور آمریکا از آن دسته کشورهایی است که طی سالهای اخیر مقصد مهاجرتی بسیاری از ایرانیان بوده است به نحوی که طبق برآوردهای صورت گرفته، بیش از یک و نیم میلیون ایرانی در حال حاضر در آمریکا زندگی می کنند. بنابراین بسیاری از افراد هم هستند که برای دیدار با خانوده و عزیزان خود راهی آمریکا می شوند و یا به صورت گردشگری قصد سفر به این کشور را دارند.

حتی به دلیل پهناور بودن این کشور و وجود جاذبه های طبیعی مثل آّبشار نیاگارا در مرز آمریکا و کانادا، خیلی از افراد برای طبیعت گردی و گردشگری به آمریکا سفر می کنند. البته سفر ایرانیان به ایالات متحده آمریکا مستلزم گرفتن ویزا است و مدارکی را برای گرفتن ویزا باید به سفارتخانه این کشور تحویل دهید.

یکی از مدارکی که برای ویزای آمریکا نیاز دارید، بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی به این دلیل در مدارک برای ویزا درخواست می شود که کشورها میخواهند مطمئن باشند که فردی که به کشورشان به عنوان مسافر وارد می شود قادر خواهد بود تا در صورت بروز مشکل، از پس هزینه های خود بر بیاید. این مسئله بسیار به نفع مسافری است که قصد سفر به ایالات متحده را دارد، چرا که هزینه ای که در ایران برای خرید بیمه مسافرتی آمریکا می پردازد بسیار کمتر از مبلغی است که در صورت بروز مسئله ای یا بیماری یا حادثه مجبور خواهد بود به دلار در کشور مقصد پرداخت کند. از طرفی به همراه بردن مبلغ زیادی برای هزینه های درمان یا خطرات احتمالی، منطقی نیست و البته خروج بیش از مقدار مشخصی ارز از کشور قانونی هم نیست. بنابراین منطق هم حکم می کند که قبل از خروج از کشور اقدام به خرید بیمه مسافرتی آمریکا کنید.

یکی از شرکت هایی که بیمه مسافرتی برای سفر به آمریکا ارائه می کند بیمه سامان است. این شرکت بیمه نامه مسافرتی آمریکا را به صورت «سراسر جهان» صادر می کند. به این معنی که شما می توانید با انتخاب مقصد ایالات متحده در بیمه نامه خود، در طول مدت سفر به هر یک از دیگر کشورهای جهان مسافرت کرده و تحت پوشش بیمه مسافرتی سامان باشید.

بیمه مسافرتی سامان در طرح های مختلفی صادر می شود که در سامانه خرید اینترنتی بیمه سامان قابل رویت هستند و شما می توانید با وارد کردن اطلاعات و سن خود و انتخاب مقصد و مدت بیمه نامه، طرح های مختلف را مشاهده کنید و هر کدام را که مناسب خود می دانید انتخاب کنید. از پوشش های معمول بیمه مسافرتی می توان به پرداخت هزینه های درمان بیماری ها و یا حوادثی که در طول سفر بروز می کنند، پرداخت هزینه های گم شدن یا تأخیر در ارسال چمدان ها، پرداخت هزینه های خرید ضروری به خاطر تأخیر یا لغو پرواز ها، کمک رسانی حقوقی به افرادی که دچار مشکل حقوقی شده اند، پرداخت هزینه فوریت های دندانپزشکی و در صورت بستری شدن بیمه شده، هزینه همراه بیمار را پرداخت می کند.

در طرح های طلایی نیز پوشش های دیگری از جمله سرقت لپ تاپ یا تجهیزات الکترونیکی، لغو پرواز، و هزینه کنسلی بلیط و هتل را نیز به دلیل موارد فورس ماژور پرداخت می کند.

به شما پیشنهاد می کنیم که خرید بیمه مسافرتی را جدی بگیرید و به روز آخر موکول نکنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بیمه نامه می توانید به نمایندگی بیمه مسافرتی سامان مراجعه کرده یا اطلاعات بیشتر را در وب سایت نمایندگی شیرخانی مطالعه کنید.

بنر فروشگاه اکسسوری سفر مپگرد 2

فرم خبرنامه
برای اطلاع از تخفیف ها و آخرین مطالب مپگرد در خبرنامه عضو شوید
کانال تلگرام مپگرد