کدام یک از هتل های تهران برای سفر کاری مناسب است؟

پایتخت ایران همواره پذیرای مسافران بسیاری از اقصی نقاط ایران و حتی جهان است. بسیاری از افراد برای انجام امور اداری و کاری درکنار گشت‌وگذار و بازدید از اماکن دیدنی تاریخی به تهران سفر می‌کنند. مراکز اقامتی متنوعی پذیرای این خیل عظیم مسافرانی که به تهران می‌آیند، هستند.

هتل ‌های تهران با ارائه خدمات رفاهی متفاوت به افرادی با سلیقه‌ها و بودجه‌های متفاوت، پذیرای گردشگران بسیاری هستند و تلاش می‌کنند تا پاسخگوی تمام نیازهای آنان باشند. از هتل ‌های لوکس و مدرن با خدمات رفاهی کامل و متنوع گرفته تا هتل ‌های اقتصادی‌تر با خدمات معمولی، همگی آن‌ها به خوبی توانسته‌اند مسافران بسیاری را به سوی خود جذب کنند. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین هتل ‌های تهران برای سفرهای کاری را بشناسید.

در رزرو هتل ‌های تهران معیارهای مختلفی بر اساس هدف سفر مدنظر قرار می‌گیرد. موضوعاتی همچون محل قرارگیری هتل، دسترسی به اماکن دیدنی و مراکز مهم شهری یا دسترسی آسان به وسایل حمل‌ونقل عمومی از عوامل تأثیرگذار در زمان انتخاب هتل هستند. در ادامه به برخی از هتل ‌های تهران که مناسب سفرهای کاری هستند، اشاره می‌کنیم.

 

هتل اسپیناس پالاس

فضای داخل اتاق های هتل اسپیناس پالاس، مناسب سفر های کاری

لذت اقامت در کاخ باشکوه و مجلل با تمام امکانات رفاهی و خدماتی فراتر از حد تصور، رؤیایی است که گروه هتلداری اسپیناس آن را محقق ساخته‌اند. هتل اسپیناس پالاس از مجلل‌ترین و گران‌ترین هتل ‌های تهران است که همچون نام خود یک قصر باشکوه است. این هتل بی‌نظیر با چشم‌انداز باشکوه و زیبا اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و مجهز و محل فرود هلی‌کوپتر بر فراز برج به اولین انتخاب سران و افراد رده بالا داخلی و خارجی برای اقامتی راحت و بی‌دغدغه تبدیل شده است.

علاوه بر این وجود سالن‌های لوکسی همچون سالن امیران، های ما، پارس، گرند و ایوان شکوه در هتل اسپیناس پالاس این مکان را برای برگزاری باشکوه هر نوع رویداد و ضیافت تبدیل کرده است. ناگفته نماند که رویال هال تهران از معروف‌ترین و خاص‌ترین سالن‌های ایران است که در این هتل پنج ستاره قرار دارد. این سالن زیبا با طراحی و معماری بی‌نظیرش درکنار بهره‌مندی از مجهزترین وسایل و امکانات مانند میکروفون سیمی و بی سیم، میکسر صدا، پخش‌کننده‌های صوتی، لوازم اداری، ارائه لپ‌تاپ، رایانه و غیره از برترین سالن‌های تهران برای اجرای کنسرت‌ها، تئاترها و جشنواره‌های مختلف است. به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌ها و گروه‌ها مایل به برگزاری جلسات کاری و همایش‌های خود در این هتل هستند.

دسترسی عالی هتل به بزرگراه‌های مهم و اصلی شهر و نزدیکی به مراکز اداری و اقتصادی تهران در کنار غذاهای خاص و فراموش‌نشدنی رستوران‌های آن از دیگر دلایل جای گرفتن هتل اسپیناس پالاس در لیست بهترین هتل ‌های تهران برای سفرهای کاری است.

 

هتل استقلال

لابی هتل استقلال تهران، فضای عالی برای قرار های کاری

هتل استقلال که برخی هنوز هم آن را با نام هتل هیلتون می‌شناسند، از باسابقه‌ترین هتل ‌های تهران در زمینه هتلداری است. این هتل پنج ستاره لوکس از بزرگ‌ترین هتل ‌های تهران است و تحت مالکیت گروه هتل ‌های پارسیان قرار دارد. این هتل که از دیرباز محلی باشکوه و مجلل برای اقامت و پذیرایی از مسافران بین‌المللی بوده است با موقعیت مکانی بسیار خوب و قرار نگرفتن در محدوده طرح ترافیک، از مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها برای سفرهای کاری است. علاوه بر این، لابی شیک و لوکس آن مکان مناسبی برای قرارهای کاری و تجاری است. از مزایای دیگر هتل استقلال می‌توان به دسترسی خوب هتل به مکان‌های مهمی همچون نمایشگاه بین‌المللی، مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران(سالن اجلاس سران)، مرکز همایش‌های صداوسیما و… اشاره کرد. 

زمین تنیس، استخر سرپوشیده، سوناي خشک و بخار، جکوزي و سالن بدن‌سازی و نیز ماساژ از امکانات تفریحی در نظر گرفته‌شده هتل استقلال تهران برای رفع خستگی پس از یک روز کاری خسته‌کننده به شمار می‌رود. 

 

هتل ایبیس

هتل چهار ستاره ایبیس تهران (اکسیس سابق) از اولین هتل ‌های فرودگاهی ایران به شمار می‌آید. این هتل با مدیریت گروه هتل ‌های اکور فرانسه در مجاورت فرودگاه امام خمینی تهران قرار گرفته است. هتل فرودگاهی به‌طور خاص مناسب خدمه پروازی و کسانی که قصد سفر خارجی دارند، می‌باشد تا بتوانند بدون دغدغه ترافیک در سریع‌ترین زمان خود را به فرودگاه برسانند. هتل ایبیس با شعار "اینجا را مانند خانه خود بدانید" انواع خدمات رفاهی منطبق با استانداردهای جهانی در اتاق‌های مجهز و مدرن این هتل را به میهمانان ارائه می‌کند.

برخورداری از مجهزترین امکانات همچون میز کار شخصی، صندوق امانات و کانال‌های ماهواره‌ای در داخل اتاق‌ها و ارائه اتاق و خدمات ویژه معلولین اقامتی دل‌نشین و راحت را برای مسافران فراهم می‌کند. فضای لوکس کافی‌شاپ و رستوران هتل آن را به مکانی عالی برای قرارهای کاری و صرف غذای بین‌المللی مبدل ساخته است. ترانسفر فرودگاهی هتل ایبیس که هر 20 دقیقه مسافران را از هتل به فرودگاه می‌رساند و ارائه ساعت‌های اقامتی کوتاه مدت و خدماتی همچون باشگاه بدن‌سازی و مجموعه آبی از خدمات کارآمد هتل برای اقامتی مفرح و به یادماندنی است. 

 

هتل اسپیناس بلوار

هتل بین‌المللی اسپیناس از ناب‌ترین هتل ‌های مرکز تهران است و از لوکس‌ترین هتل‌ها به شمار می‌رود. قرارگیری هتل در محدوده بلوار کشاورز موقعیت مکانی عالی و اقامتی رؤیایی را برای میهمانان این هتل باشکوه پنج ستاره رقم می‌زند. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و مدرن در کنار سالن‌های ورزشی مجهز، مجموعه آبی، قنادی، خدمات ویژه معلولین، ارائه خدمات VIP، اقامت در اتاق‌های بیزینس، سالن‌های همایش لوشاتو و پاسارگاد هتل اسپیناس بین‌المللی را به بهترین هتل تهران برای سفرهای کاری به خصوص در قلب شهر تهران تبدیل کرده است.

خلق خاطره‌ای فراموش‌نشدنی با چشیدن طعم لذیذترین خوراکی‌ها در رستوران‌ سنتی ماندارک در کنار شنیدن نوای سازهای سنتی، نوشیدن بهترین لاته در کافه آتریوم و نیز استفاده از لابی شیک هتل برای قرارهای کاری، همگی بیانگر راحتی و خدمات فاخر و بی‌نظیر هتل اسپیناس بلوار است. 

 

هتل لاله

هتل بین‌المللی لاله تهران از میزبانان قدیمی و باسابقه در پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی است. قلب کلان‌شهر تهران با دربرداشتن نگینی زیبا همچون هتل پنج ستاره لاله در جوار پارک لاله رنگ و بوی شاهانه‌ای به خود گرفته است. برگزاری سمینارهای بین‌المللی در سالن‌های همایش این هتل و اقامت میهمانان و بازرگانان بزرگ داخلی و خارجی برای سفرهای کاری و تجاری خود در هتل لاله، آن را به یکی از مناسب‌ترین هتل ‌های تهران برای سفرهای کاری تبدیل کرده است.

هتل لاله با مدیریت گروه هتل ‌های لاله میزبانی مجرب برای برگزاری انواع مراسم و جلسات کاری در سالن تیاره، سالن سنبل و سالن گلزار است. پذیرایی در ظروف نقره در سالن بزرگ گلزار با چیدمان عالی این سالن را به یکی از بهترین سالن‌های تهران برای برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها تبدیل کرده است. سالن سنبل هتل لاله با قابلیت انتخاب نحوه چیدمان صندلی‌ها با گنجایش حداکثر 60 نفر و در اختیار قرار دادن پارکینگ با ظرفیت 150 اتومبیل، از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌های عروسی و عقد است.

هتل لاله در کنار رستوران فرانسوی روتیسری و رستوران چینی تیاره، یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین رستوران‌های تهران به نام رستوران نمکدون را در دل خود جای داده است. رستوران نمکدون به عنوان یک جاذبه گردشگری با الهام گرفتن از فرش ایرانی، دارای طرحی سنتی و اصیل است. سفر به دوران قاجار و گذراندن لحظاتی خوش با صرف غذا بر روی میزهای چوبی با رومیزی‌های قلمکار و قرار گرفتن در فضایی بی‌نظیر با کاشی‌کاری و آیینه‌کاری‌های باشکوه، خاطره‌ای بی‌بدیل را رقم می‌زند. قرارگیری در نزدیکی پارک زیبای لاله طراوت و زیبایی بیشتری به ساختمان هتل بخشیده است و هوای مطبوع و آرامش ناب حاکم بر هتل می‌تواند خستگی را از تن میهمانان به در کرده و آن‌ها را برای روز کاری بعدی آماده کند. از این رو، هتل لاله تهران از بهترین هتل ‌های تهران برای سفرهای کاری می‌باشد.

منبع: بخش نظرات ایران هتل آنلاین

بنر فروشگاه اکسسوری سفر مپگرد 2

فرم خبرنامه
برای اطلاع از تخفیف ها و آخرین مطالب مپگرد در خبرنامه عضو شوید
کانال تلگرام مپگرد