اینتگراترون (Integratron) | محلی برای جوان ماندن!

اینتگراترون (The Integratron) به شکل گنبدی زیبا در یک صحرا ساخته شده که هرکسی از آن بازدید می کند، شگفت زده می شود. ساختار گنبد اینتگراتون به شکلی است که زمانی که در آن صحبت می کنید، به راحتی انعکاس صدای خود را می شنوید.

مطلب پیشنهادی: عجیب ترین سازه ها و ساختمان های آمریکا را بشناسید 

 

اینتگراتون ساختمانی برای جوان ماندن!

در سال 1952 میلادی یک مکانیک پرواز به نام جورج ون تسل (George Van Tassel) یک رویداد خاص را تجربه کرد. او در یکی از کتاب هایش به نام "من یک بشقاب پرنده راندم" (I Rode a Flying Saucer) که در سال 1955 میلادی منتشر شد، می گوید: "من خواب بودم که موجودی از سیاره زهره من را بیدار کرد و به سفینه خود برد و راز روش جوان ماندن را به روش اندیشه خوانی به من گفت".

طبق اطلاعات داده شده به تسل از طرف موجود فرازمینی، برای جوان سازی مجدد بدن انسان، باید از یک وسیله گنبدی شکل دارای اتاقی با قابلیت مقاومت در برابر نیروی گرانش زمین و دستگاهی برای سفر در زمان استفاده کرد که در ساخت آن از فلز استفاده نشده باشد.

تسل بعد از اینکه این اطلاعات به او داده شد، در یک صحرا در شمال پارک ملی جاشوا تری (Joshua Tree National Park)  ساختمانی به نام اینتگراترون را ساخت. مکان ساختن این بنا مهم بوده است.

تسل معتقد است که مکانی که او ساختمان اینتگراتون را در آن ساخته است، نیروهای ژئومغناطیسی قدرتمندی دارد و این نیروها زمانی که توسط اینتگراترون مهار می شوند، سلول های بدن انسان را تغذیه می کنند؛ او با استفاده از چوب، فایبرگلاس، بتن و شیشه و بدون استفاده از فلز یک ساختمان دوطبقه به ارتفاع 12 متر ساخت اما متاسفانه نتوانست اتاق ضد گرانشی و دستگاه سفر در زمان را بسازد زیرا در سال 1978 میلادی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

مطلب پیشنهادی:  ۷ جای باستانی که توسط فرازمینی ها ساخته شده 

 

به این مطلب امتیاز دهید
(0 امتیاز)

بنر فروشگاه اکسسوری سفر مپگرد 2

فرم خبرنامه
برای اطلاع از تخفیف ها و آخرین مطالب مپگرد در خبرنامه عضو شوید
سمانه قائدی

بلاگر سفر، متخصص دیجیتال مارکتینگ و SEO

کانال تلگرام مپگرد
نظری داری؟

از پر شدن تمامی موارد ستاره‌دار (*) مطمئن شوید. کد HTML مجاز نیست.

برترین های جهان