قلعه بیشاپ (Bishop Castle) | نمادی از آزادی آمریکایی

قلعه بیشاپ (Bishop Castle) درواقع کلبه ای سنگی است که جیم بیشاپ (Jim Bishop) در سال 1969 میلادی، زمانی که تنها 25 سال داشت، برای خانواده اش ساخت و با گذشت چند دهه به یک قلعه تبدیل شد و امروزه به صورت یک بنای زیبا با سه برج، یک سالن رقص بزرگ و یک اژدهای فلزی که از خانه محافظت می کند، در آمده است و بیشاپ هنوز هم می خواهد آن را گسترش دهد.

مطلب پیشنهادی: عجیب ترین سازه ها و ساختمان های آمریکا را بشناسید 

 

قلعه بیشاپ چطور ساخته شده؟

قلعه بیشاپ بر مبنای هیچ یک از قوانین ساختمان سازی ساخته نشده و هیچ نقشه ساختی نداشته است. بیشاپ می گوید پدرش به اندازه کمی در ابتدای پروسه ساخت این بنا به او کمک کرده اما مابقی ساختمان را خودش به تنهایی ساخته است. این ادعا را یک جمله که توسط پدر بیشاپ بر روی قسمتی که توسط او ساخته شده، نوشته شده است، تایید می کند. در این جمله گفته شده است که "پروسه شروع قلعه را جیم شروع کرد، نه پدرش، ویلارد".

 

قلعه بیشاپ نمادی از آزادی آمریکایی

بیشاپ به قلعه اش به عنوان نمادی از آزادی آمریکایی نگاه می کند. علائم موجود در اطراف قلعه نشان دهنده تلاش های ناموفق دولت در اصلاح ساختمان بیشاپ براساس قوانین ساختمان سازی هستند.

بیشاپ روی یکی از این علامت ها نوشته است که "آنها سعی کردند اما نتوانستند استعداد من را در ساخت این بنا کنترل و سرکوب و ساخت این قلعه را به افراد فقیر واگذار کنند." بیشاپ می خواهد تا زمانی که از نظر فیزیکی توانایی ساختن این قلعه را دارد، آن را بسازد.

اگر که از این قلعه بازدید کنید، او را در حال جا به جا کردن سنگ های بزرگ و سخنرانی کردن از یکی از برج های قلعه می بینید. بیشاپ به عنوان شخصی که تفکرات سیاسی خود را برای عموم با صدای بلند بازگو می کند، شناخته می شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید
(1 امتیاز)
قلعه بیشاپ (Bishop Castle) | نمادی از آزادی آمریکایی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

بنر فروشگاه اکسسوری سفر مپگرد 2

فرم خبرنامه
برای اطلاع از تخفیف ها و آخرین مطالب مپگرد در خبرنامه عضو شوید
سمانه قائدی

بلاگر سفر، متخصص دیجیتال مارکتینگ و SEO

کانال تلگرام مپگرد
نظری داری؟

از پر شدن تمامی موارد ستاره‌دار (*) مطمئن شوید. کد HTML مجاز نیست.

برترین های جهان