شهرک های سفید اندالوسیا (Andalucia)

شهرک های سفید اندالوسیا (Andalucia) که در ناحیه جنوبی این منطقه به شکل یک نوار سفید رنگ ساخته شده اند، نه تنها زیبایی خاصی دارند بلکه تاریخچه غنی این منطقه را هم به گردشگران نشان می دهند. این شهرک ها در سمت غرب ناحیه جبل الطارق (Gibraltar) و در میان چند ناحیه کوهستانی ساخته شده اند.

مطلب پیشنهادی: دیدنی ها و جاذبه های گردشگری معروف اسپانیا (Spain) 

 

یکی از این شهرک ها آرکوس د لا فرونترا (Arcos de la Frontera) نام دارد که با یک کلیسا و میدان زیبا در بالای یک صخره به ارتفاع 137 متر ساخته شده است. گردشگران می توانند در این مکان نمای زیبایی از باغ های پرتقال، زیتون و بادام را ببینند. خیابان های سنگی، کافه های زیبا، مغازه های صنایع دستی و یک قلعه اسلامی تنها بعضی از مکان های زیبای آرکوس د لا فرونترا هستند.

تا به حال 19 شهرک در منطقه اندلوسیا ساخته شده است؛ گرازالما (Grazalema) و زهارا د لا سیرا (Zahara de la Sierra) از شهرک های زیبای این ناحیه هستند که باید حتما از آنها بازدید کنید. جرز د لا فرونترا (Jerez de la Frontera) نام یکی دیگر از شهرک های سفید اندلوسیا است که با نام خانه رقص فلامنکو و مرکز پرورش اسب های اصیل اندلوسی هم شناخته می شود.

بازدیدکنندگان می توانند در مدرسه سلطنتی هنرهای سوارکاری اندلوسی (Royal Andalucian School of Equestrian Art) نمایش های دقیق سوارکاری و در موسسه سنترو کالچرال فلامنکو (Centro Cultural Flamenco) رقص زیبای فلامنکو را ببینند.

 

اطلاعات تکميلي

  • ساعت های بازدید: بدون محدودیت
  • هزینه بازدید: ندارد
به این مطلب امتیاز دهید
(1 امتیاز)
شهرک های سفید اندالوسیا (Andalucia) - 5.0 out of 5 based on 1 vote

بنر فروشگاه اکسسوری سفر مپگرد 2

فرم خبرنامه
برای اطلاع از تخفیف ها و آخرین مطالب مپگرد در خبرنامه عضو شوید
سمانه قائدی

بلاگر سفر، متخصص دیجیتال مارکتینگ و SEO

کانال تلگرام مپگرد
نظری داری؟

از پر شدن تمامی موارد ستاره‌دار (*) مطمئن شوید. کد HTML مجاز نیست.